فال روزانه پنجشنبه 15 آذر 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 15 آذر 1397

فال روزانه امروز پنجشنبه پانزدهم آذر 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

احتمال دارد شما امروز بی آنكه خودتان دلیلش را بدانید ناگهان خونتان به جوش بیاید، به خاطر اینكه اشعه‌های خورشید، باعث می‌شود رگ‌های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاكم شماست، پس شما مایل هستید كه در جریان مشكلات باشید حتی قبل از اینكه آنها اتفاق بیفتند. شما می‌توانید آگاهانه انتخاب كنید كه از این انرژی كه با رفتار مثبتتان بوجود می‌آورید، استفاده كنید تا از آزادی بیان دیگری دفاع كرده یا اینكه در مقابل مشكلاتی كه برای شما پیش می‌آید، شجاعانه بایستید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما واقعا دوست ندارید وقتی عصبانی می‌شوید احساساتتان را نشان دهید، گرچه می‌توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می‌آید، تبدیل به یک رقیب خطرناك بشوید. ممكن است امروز احساس كنید كه اگر كسی شما را به بازی گرفت قادر هستید كه ببینید چقدر می‌توانید احساساتتان را كنترل كنید. اما شما مجبور هستید كه ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید كه امواج منفی از كنار شما عبور كنند. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

ممكن است امروز دیگران دائما دنبال این باشند كه با شما جر و بحث كنند و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیركیتان برای آرام كردن آنها كمک بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد كه هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بكار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینكه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف كنید تا با آنها بجنگید. كدام راه را انتخاب می‌كنید؟! 

 

فال روزانه متولدین تیر 

امروز توجه كردن به اینكه در محل كارتان چه چیزی باعث بروز مشكل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت‌تر این است كه اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشكل شما این است كه واقیعت را آن طور كه خود می‌بینید بیان می‌كنید و در مقابل دیگران هم از عقایدتان دفاع می‌كنید. اگر تصمیم دارید كه خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌هایی كه در یک آن، شما را غرق خود می‌كنند، دوری كنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمركز كنید، اما مواظب باشید كه از حقایق غافل نشوید! 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممكن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینكه می‌توانید در یک فعالیت فیزیكی سرسختانه شركت كنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نكنید، فرصت خوبی است كه این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگر بخواهید كنترلتان را از دست بدهید چرا كه موجب می‌شود كسانی را كه همیشه دوست داشتید با شما باشند را از دست بدهید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

امروز تصویر خانه و خانواده شما به نظر پرمخاطره می‌رسد. قوس الهام بخش، متعلق به دسته‌ای از سیاره‌هایی كه در چهارمین خانه از روح و روان شما قرار دارند، می‌گويد كه شما دوست ندارید در همان دیوارهایی كه شما برای محافظت از خود ساخته بودید محصور بمانید. اما یكی از نزدیكانتان ممكن است بخواهد كه تا رسیدن به نتیجه دست نگه ندارد و این برای شما بسیار پیچیده‌تر می‌شود كه شما دیگر احساس آزادی نمی‌كنید. دیگری را نیازارید كه این به بهبود وضع شما كمكی نمی‌كند. به خودتان قول بدهید كه بالهایتان را برای پرواز باز كنید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

اگرچه شما را همیشه با نام ”میانجی و صلح دهنده سیاره‌ها”‌ می‌خواندند، اما امروز ممكن است نتوانید این كار را با خورشید بی رمق و مریخ جنگجو در سومین خانه روابطتان بكنید. حرف‌های شما و ایما و اشاره‌هایتان كه با لحنی عصبانی و پرخاشجو ادا می‌شود، ممكن است دیگران را ناراحت كرده و آنها را وادار كند كه در برابر شما موضع دفاعی بگیرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شدید،‌ زرنگ باشید و قبل از اینكه روزتان خراب شود و كنترل آن را از دست بدهید از آنها عذر خواهی كنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

امروز اهداف شما به وسیله آتشی كه خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است كه یک راه متعادل پیدا كرد، زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فكر نمی‌كنید كه چه می‌خواهید؛‌ شما فقط در آن پیش می‌روید بدون اینكه به روشنی مشخص كنید كه به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است كه الان به روشنی مشخص كنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینكه می‌خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهدافتان را از دست بدهید؟ 

 

فال روزانه متولدین آذر 

اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می‌شود كه بیانگر این است كه امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی كه دارید ممكن است بهم بریزد،‌ اما این فرصتی است كه بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می‌توانید با افكار بزرگ و عالی خود هر كسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممكن است به خاطر اینكه نمی‌توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد كنید كمی‌ گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهدافتان كمی ‌فاصله بگیرید تا اینكه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی‌های اخیر شما حمایت می‌كنند. 

 

فال روزانه متولدین دی 

شما معمولا استعداد فوق العاده‌ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید ‌و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه‌ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد و برایش بهتر است كه راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد. توجه بسیاری برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید زمانیكه دوستان از درستی رویاهایتان سوال می‌كنند. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

ممكن است شما امروز توجه زیادی به كارتان نداشته باشید،‌ مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده‌هایتان را كه درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور كه شما فكر می‌كنید عملی نباشند. خوشبختانه، هنوز آنقدر مهم نیستند كه بخواهید برایشان طرحی بریزید، اما می‌توانید فقط با دوستانتان كمی ‌درباره آنها خیال بافی كنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

امروز اتصال خورشید – مریخ در دهمین خانه از موقعیت اجتماعی شما ایستاده است. این یعنی اینكه تاكید زیادی بر كار و شغل شما در اجتماع دارد. اما ایده‌های جالب و خوب شما ممكن است بوسیله فردی كه نمی‌داند شما چه كار بزرگی می‌توانید برای اجتماع بكنید به عمل در نمی‌آیند. حمله كوركورانه در مقابل آنها فقط می‌تواند نیروی آنها را افزایش دهد و شما مجبورید كه عقب نشینی كنید. امواج منفی را نادیده بگیرید و سعی كنید مكانی برای آرامش خود پیدا كنید تا بتوانید همه امروز را تحمل كنید.

 

منبع: میهن فال 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: